آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر در کوتاه ترین زمان

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر در کوتاه ترین زمان

  • ۰
  • ۰

عیب مایکروفر

عیب مایکروفر

نمی توانیم منکر این موضوع بشویم که هیچ گاه مایکروفرمنزل ما دچار عیب نخواهد شد. زیرا ممکن است در اثر سهل انگاری در استفاد صحیح از این وسیله و یا حتی به دلیل مرغوب نبودن برند مورد نظر، خرابی هایی در این وسیله ایجاد شود و برخی خرابی ها نیاز به تعمیر دارند. به همین دلیل باید از عیوبی که احتمال دارد در طول مدت زمان استفاده از مایکروفربرای آن پیش بیاید، اطلاع داشته باشیم تا در زمان بروز مشکل، شیوه صحیح رفع مشکل را به کار ببریم.

عیب ششم:

مایکروفردر حین کار، یا خاموش می شود و یا عملیات را متوقف می کند.

۱-   زمانی که شما بیش از اندازه از مایکروفر در طول یک روز زمان استفاده کنید برای مثال در صورتی که چندین بار پی در پی از این وسیله استفاده نمایید، به دلیل این که ترموستات در این دستگاه وجود دارد لذا در صورت گرم شدن بیش از حد مایکروفر، ترموستات دستگاه را خاموش می کند. لذا این خاموش شدن طبیعی است و برای جلوگیری از خرابی دستگاه رخ می دهد.

۲-   اگر بوی سیم سوخته با دود همراه باشد بدون شک اتصالات داخلی مایکروفرعیب کرده است و حتما باید مورد را با نمایندگی های تعمیرات مایکروفردر میان بگذارید.

۳-   ممکن است که مایکروفرشما بوگیر شده باشد و در نتیجه هر بار که درب مایکروفررا باز می کنید، بوی خاصی به مشام می رسد. لذا شما باید حتما اقدام به بوگیری مایکروفرنمایید.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • Micro-wave آموزش های حرفه ای تعمیر ماکروفر

عیب مایکروفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی