آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر در کوتاه ترین زمان

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر

آموزش های حرفه ای تعمیر مایکروفر در کوتاه ترین زمان

  • ۰
  • ۰

نحوه عیب یابی مایکروفر

روشن نشدن دستگاه
عیب یابی مایکروفر و مایکروویو زمانی که دستگاه به صورت کلی روشن نمی‌شود اینگونه که می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم  انجام می‌شود.
در صورتی که مایکروفر و مایکروویو شما اصلا روشن نمی‌شود چند علت می‌تواند داشته باشد که یکی از آن‌ها قطعی پریز برق می‌باشد و دیگر اینکه دو شاخه برق ایراد داشته باشد و یا اینکه دستگاه قفل کودک باشد و به آسانی روشن نشود و یکی از دیگر علت‌های آن استفاده از سه راهی باشد.

راه حل: درباره راه حل برطرف کردن آن باید بگویم برای اطمینان از درست بودن پریز بهتر است دو شاخه را به پریز دیگری وصل کنید و اگر مشاهده کردید که دستگاه باز هم روشن نشد می‌توانید دو شاخه را تعمیر کنید.
اگر مشاهده کردید که پس از روشن کردن دستگاه فقط علامت L را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد باید بدانید که قفل کودک است و با فشردن کلیدهای raelc/pots به مدت پنج ثانیه می‌توانید آن را غیر فعال کنید.

گرم نکردن دستگاه
یکی از علائم خرابی مایکروفر و مایکروویو گرم نکردن دستگاه است که باید عیب یابی مایکروفر و مایکروویو برای آن‌ها انجام شود.
از مجموع عیب یابی مایکروفر و مایکروویو برای علت گرم نکردن دستگاه خرابی درب دستگاه، چرب بودن زیادی غذا، خرابی دیود دستگاه، کاهش یافتن کارایی دستگاه در زمان اوج مصرف، خراب بودن ترانس‌های خازن، ولتاژ، سیم‌ها و … می‌باشند.

راه حل: به کمک مولتی متر دیود، ولتاژ، خازن و … را بررسی کرده و در صورتی که سوخته باشند آن‌ها را تعویض کنید همچنین با استفاده از مولتی متر اتصالات درب دستگاه را چک کنید و در صورت قطع بودن اتصالات آن را وصل کنید.
اگر دستگاه شما چربی گرفته و کثیف است باید تمیز شود چرا که چربی و کثیفی‌ها اجازه نمی‌دهند گرما به خوبی ساطع شود.
همچنین باید بدانید که غذاهای چرب برای گرم شدن نیاز به زمان بیشتری دارند و در صورت دیر گرم شدن آن دلیل بر خراب بودن دستگاه و عیب یابی مایکروفر و مایکروویو نمی‌باشد.

دود کردن دستگاه
یکی از دیگر علت‌های عیب یابی مایکروفر و عیب یابی مایکروویو دود کردن این دستگاه‌ها پس از روشن کردن آن‌ها می‌باشد که علت آن کثیفی دستگاه می‌باشد.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • Micro-wave آموزش های حرفه ای تعمیر ماکروفر

نحوه عیب یابی مایکروفر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی